poniedziałek, 7 marca 2016

Rozdział 62 cz.1

-Nie rozumiesz, że nie mam żadnych skrzydeł? - warknęła Clary do Andrew. Próbowała odsunąć od siebie myśl, że to jej rodzina.
-Nie oszukasz nas, aniołku. Valentine na pewno pokazał ci, jak to zrobić - powiedziała jadowicie Mary.
-Jak zrobić co?
-Jak je wywołać. - Gdy Clary posłała jej nierozumiejące, pełne złości spojrzenie westchnęła. - Och, no wiesz. Jak sprawić, by się pojawiły.
-Nic na ten temat nie wiem - wycedziła, uparcie kręcąc głową. Och, niech już lepiej ją zabiją i ta cała akcja się skończy.
-Wiesz, matko... - zaczął Andrew, patrząc na nią z uśmieszkiem szaleńca. - Może ona po prostu potrzebuje zachęty.
Mary spojrzała najpierw na niego, potem na nią. Oblizała usta i uśmiechnęła się.
-Przyprowadź kogoś z jej bliskich. Ale nie Jonathana czy Jace'a. Są zbyt osłabieni, ich ciało nie wytrzyma zbyt długich tortur. - Jej syn posłusznie wyszedł, a ona spojrzała na stojącego w kącie czarownika. - Co tak stoisz, Dante? Idź, nie jesteś na razie tu potrzebny! - Machnęła na niego ręką. Wyszedł, mamrocząc coś pod nosem o braku kultury.

***

-To wszystko jest pokręcone - westchnęła Isabelle, opierając głowę o ścianę i przymykając oczy. - Wiecie, coś jak pójść na galę mody i zobaczyć okropne ciuchy. - Alec prychnął.
-Cudowne porównanie, Izzy.
Drzwi od lochu otworzyły się, ukazując Andrew. Rozejrzał się, a potem wyszczerzył zęby w strasznym uśmiechu.
-Ty. Laska od Lightwood'ów. Chodź.
Wymienili ze sobą spojrzenia. Cóż, na pewno nie woła jej na herbatę. Brunetka się podniosła.
-Co się stanie, jeśli z tobą nie pójdę?
Wzruszył ramionami.
-Zabiję Clary.
Reszta osób podniosła się szybko, przekrzykując się nawzajem.
-Weź mnie, a oddaj Clary!
-Zamorduję cię jeśli to zrobisz, rozumiesz?! - Groźby tego typu latały co chwilę, on im się tylko przyglądał z uśmieszkiem. W pewnym momencie zatrzymał wzrok na Jonathanie, a potem kiwnął głową jakby do siebie. Andrew odwrócił się, wyprowadzając Isabelle gotową na to, by poświęcić się dla przyjaciółki.

Króciutkie, bo muszę znów wkręcić się w fabułę, ale niedługo powinna się pojawić następna część. A jeśli ktokolwiek tu pamięta o AGD - do końca tygodnia powinno się tam coś pojawić. Przepraszam za taką przerwę, jesteście jeszcze?
Weronika xx

26 komentarzy:

  1. Oww wróciłyście ♡♡♡ Nie mogłam się doczekać nn
    Już się bałam źle nas Zostawiliście, na szczęście to tylko moja słaba wiara xd
    A rozdział cudny ! Tylko taki kruki ����. .. ale rozumiem ze musicie się przygotować przed powrotem
    Życzę weny I czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  2. Powróciłaś! :p A już się bałam, że o nas zapomniałaś :P Rozdział jak zwykle świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Ale krótki XD
    Myślałam, że to już koniec. Uff... Dobrze, że wróciłaś :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział. Wróciłaś! Na reszcie wróciłaś! Nie strasz nas tak więcej. Mam nadzieję, że Isabella będzie cała. Czekam na nekst. Życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie wróciłaś Czekam na next i życzę weny <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę weny i cieszę się że wróciłaś :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę weny i cieszę się że wróciłaś :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. You are back! :D JZ zapraszamy do siebie, weny życzę i jesteś genialnym człowiekiem!!! 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Super masz talent! Ja też zaczęłam pisać opowiadania możesz zerknąć

    http://nowahistoriadarowaniola.blogspot.com/
    dzięki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko czekam na nekst!!
    Zostałyście nominowane do Liebster Blog Award!
    więcej na http://nefilimsawsrodn.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Już miesiąc, a rozdziału nie ma:( Co się dzieje? Wracaj Weroniko:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale po prostu nie mogę się zmusić, żeby dodać coś w tematyce tego fandomu... eh. Patrzę na to co mam, stwierdzam, że to gówno i usuwam ;/ Postaram się napisać coś w weekend ;*

      Usuń
  12. super rozdział :) czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałyście nominowane do LBA!!!
    Więcej informacji na http://dont-be-scared-shadowhunters.blogspot.com/2016/05/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że znowu mnie długo nie ma, ale nauczyciele okropnie po mnie jadą. W następnym tygodniu mam 3 spr, 3 kartkówki i próbny egzamin na bierzmowanie, a w międzyczasie muszę ogarnąć projekt gimnazjalny, drugi projekt na WoS i nagrać film krótkometrażowy (Plus napisać pełen scenariusz, ewh) na zaj. artystyczne, więc jeśli coś ogarnę, to dopiero w weekend. ;)
      Weronika xx

      Usuń
  15. Zostałyście nominowane do LBA !!!
    Więcej informacji ------> http://death-is-only-the-beginning-tmi.blogspot.com/2016/05/liebsten-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. a gdzie dalsze części?
    dodaj kolejne bo nie chce zapomnieć poprzednich!!!
    nie chce mi się długo czekac i znajdować kolejnego bloga

    OdpowiedzUsuń
  17. o nie nie ma kolejnego ep dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Przyjemnością informuję cię, iż zostałaś nominowana do LBA!
    Więcej tu:
    http://the-mortal-instruments-another-story.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafiłam na waszego bloga dopiero teraz, ale od razu go pokochałam. Z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy wiadomo kiedy bedzie nastepna część?

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamierzasz kontynuowac tego bolga ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Codziennie wchodzę na ten blog w nadzei na mowy rozdział. Jeżeli nie masz ochoty go kontynuować to powiedz po prostu. Nikt nie będzie zły czy coś. Tylko nie odchodź bez słowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Popieram przedmówczynie, daj znać czy mam wypatrywać kolejnego rozdziału czy nie.
    PS: widzisz ja jeszcze tu wchodzę, a wyżej jest mój komentarz sprzed roku.

    OdpowiedzUsuń