wtorek, 16 grudnia 2014

Bonusowa scenka nr.1

Gdy się odwróciłem, zobaczyłem ją. Szła z ojcem, piękna i niebezpieczna, a mi przypomniała się rozmowa przed wyjazdem:

-Współczuję dzieciom Valentine’a – powiedziała moja przybrana siostra.
-Dlaczego? – zdziwiłem się.
-Przecież ich rodzice są tak wysoko postawieni w Clave, a ojciec jest dodatkowo jednym z najlepszych Nocnych Łowców. Muszą mieć ciężkie życie – wyjaśniła mi.
-Ja za to im współczuję, że wy się tam pojawicie – włączył się do rozmowy mój parabatai.
-Dlaczego? – zapytałem znowu, ale tym razem z siostrą.
-Dobrze wiecie, jak z wami będzie. Rozkochacie ich w sobie a potem, gdy przyjdzie pora wyjeżdżać, złamiecie im serca.
Oparłem się o walizkę i nie odpowiedziałem. Ale ona tak.
-Słuchaj, jeśli mi się spodoba, MOŻE nie złamię mu serca. Za to jeśli nie –niech się trzyma co najmniej metr ode mnie!
Ja i mój przyszywany brat - parabatai  roześmieliśmy się.
-Okay, ale ty na pewno złamiesz jej serce! – zwrócił się do mnie.
Uśmiechnąłem się i westchnąłem teatralnie.
-Oczywiście, że tak! Przecież to mój zawód! – teraz śmialiśmy się już we trójkę.

Córka Valentine’a kłóci się ze swoim ojcem za krzakami, chociaż i tak wszystko słyszymy. Rodzice słuchają z lekkim szokiem, moja siostra i brat z zaciekawieniem. Podziwiam jej odwagę, upór i charakter. Nagle sztylet ląduje w drzewie, powodując, że gałąź spada na mnie.
Odskakuję. I wiem, że ona NIE jest po prostu jedną z wielu. Że jej nie zamierzam skrzywdzić. I że jest tą jedyną.
Oczywiście, jeśli ktoś taki jak ona zdoła mnie pokochać.


Hejka! Jak myślicie, kto tu występuje i kogo perspektywa? Wiemy, że krótkie, ale nie miało być długie. Wyjaśnienia co do bonusów (jakby ktoś nie doczytał) pod ostatnim rozdziałem. Next w piątek i prosimy, komentujcie!!! <3





7 komentarzy:

  1. UUUUU Jace <3 Uśmiałam się przy tym rozdziale XD Hahah ! Normalnie ta notka wam wyszła nieziemsko !<3 Czekam i tak na NEXT rozdział ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jace świetnie opisał ten moment i już znam ich wyrazy twarzy kiedy słyszeli rozmowe Clary i Valentina dzięki bardzo czekam na piątek i mam nadzieje że przeżyje
    ( występuje w jasełkach i mam nadzieje że mnie po nich nie zatłuką [ jestem główną postacią :-( ] ) czekam na nn i życze weny

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny blog bede tu napewno czesciej zagladac pozdrawiam. http://daryaniola1234.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosz jakie to słodkie <3
    Aww Jace taki nieziemski świetnie opisał tą scenę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. potrzeba więcej takich bonusowych notek :) świetnie się czyta z innych perspektywy ;)
    Latte ANONIM

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog to jeden z najlepszych . Stała czytelniczka / wika.m

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo... Więcej takich sen, gdy kobieta próbuje zabić chłopaka, a on się w niej zakochuje. Ah ta miłość...!

    OdpowiedzUsuń