wtorek, 10 lutego 2015

Przepraszam...

Przepraszam, przepraszam, tak bardzo was wszystkich przepraszam. Nie martwcie się, nie kończymy z blogiem.
Nie macie pojęcia, ile się napłakałam, nakłóciłam, nawrzeszczałam przed napisaniem tego posta. Nadal chce mi się płakać.
Sprawa wygląda tak: Obiecałam moim rodzicom, że w tym semestrze bardziej się przyłożę do szkoły. Od poniedziałku omawiamy Krzyżaków, a ja nie jestem nawet w połowie II Tomu. Więc, żeby mnie "zmotywować", zabierają mi dostęp do pisania.
Kocham tego bloga, obiecałam sobie, że nie zostawię pisania go. Po prostu... W tym tygodniu nie będzie rozdziału. Ale w następnym wrócę do was i do bloga.
KOCHAM WAS i nie skończymy ot tak bloga, choćby nie wiem co się działo. Pamiętajcie o tym. <333
No więc... Do następnego tygodnia, tak?
Never say goodbay.
And I don't say it to you.
I love...
Wera

7 komentarzy:

  1. Współczuję :(( Ale nie martw się :) Ja będę tutaj czekać i jestem pewna, że inni też :) Także powodzenia w nauce i życzę ci duuużo szóstek w szkole :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeżyjemy... ale będzie kiepsko :'''((( Ojojoj.. żartuję ja dam radę i rozumiem Cię ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj sie. Po tytule myślałam, że masz zamiar skończyć z blogowaniem, ale uffff... Ja wytrwam (chociaż tydzień bez rozdziału to ojojoj) ale dam rade i inni też. Jeszcze raz TRZYMAJ SIĘ.
    Tysja

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w nauce. Myślałam że kończysz bloga, chyba bym wtedy nie przeżyła. Jakoś przetrwam ten tydzień. ;)
    ~ Lady night <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uczcie się uczcie. Znam ten ból też mam podobną sytuacje tyle że bez takich kar. Mam nadzieje że szybko wrócicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, zostałaś przeze mnie nominowana do The Shadowhunter Tag. Szczegóły tutaj:
    http://daryaniolanefilim.blogspot.fi/2015/02/the-shadowhunter-tag-1-2.html
    Zachęcam do dołączenia do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko przez szkołę!!! Cały czas każdy nam mówi powinniście się uczyć, za mało się uczycie! Z kąd ja to znam... No nic to do następnego.

    OdpowiedzUsuń