niedziela, 12 kwietnia 2015

Rozdział 25 cz.1

   Zaczynało świtać. Wszyscy wracaliśmy do pokoi, większość na wpół śpiąc. Szłam z Jonathanem z jednej strony i pół przytomną Isabelle z drugiej, powłóczącą nogami z głową na moim ramieniu. Zerknęłam na nią i mojego brata, jeszcze w miarę rozbudzonego.
   -Jonathanie... - zagadnęłam cichym głosem.
   -Hmm? - mruknął, spoglądając na mnie z ciekawością.
   -Jeśli ktoś będzie chciał mnie obudzić, to go zabij - mój brat zachichotał i delikatnie przejął Izzy ode mnie, biorąc ją na ręce. Ta mruknęła z wdzięcznością, zahaczając palce o jego koszulę i wtulając głowę w jego ramię, automatycznie zasypiając. Chłopak spojrzał na nią z czułością, lekko przyciskając do siebie.
   -Masz to jak w banku - stwierdził z zadowolonym uśmiechem, a ja weszłam do pokoju i padłam wyczerpana na łóżko.

***


   -Okay, Clary. Kto odpada? - ojciec podsunął mi pod nos dziesięć zdjęć Kandydatów.

   -Ugh... Wszyscy - Ukryłam twarz w dłoniach, ziewając.
   -Skup się, młoda. Do obiadu musimy zdecydować.
   -Dobrze. Więc odpada on... - odsunęłam na drugi koniec stołu przypadkowe zdjęcie - ...i on, on, on. Oni też - przesunęłam resztę jednym ruchem.
   -Clary! - syknął ojciec, ale kącik jego ust zadrgał, gdy próbował się nie uśmiechnąć. - Może ja zaproponuję finałową trójkę. Niech to będą... ci.
   Zerknęłam na zdjęcia które wybrał, i aż się zakrztusiłam.
   O mój Boże.




Matko... Tydzień nie było rozdziału i taki krótki... Błagam was, nawrzeszczcie na mnie, bo muszę dostać porządnego kopa XD Resztę rozdziału dodam jak najszybciej.
PS. Są dodane nowe zakładki!!!
Wera ;*

14 komentarzy:

  1. Rozdział jest fajny, ale dlaczego taki krótki? Ledwo pamiętam co było w ostatnim. Dadaj szybko next, plis.

    OdpowiedzUsuń
  2. No troche krótko, a nawet troche bardzo, ale początek ciekawie się zapowiada xd
    Ciekawa jestem kogo wybrał Valentine ;D Ale tam napewno będzie Jace, bez wątpienia!
    Mam nadzieje, że next pojawi się szybko, bo po prostu nie wytrzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mogłaś ?!? Chcesz żebym na zawał padła ??? Niech zgadne Jace , Fred i Alec ? Heh krótki ? Raz sie żyje ... Uhhh <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha pewnie będzie Alec i Jace Aleca nie wybierze na Jaca jest wściekła a ta 3 osoba pfff napewno sie z nia nie zwiarze

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie reszta?! Miałam nadzieję na coś dłuższego, a tu... Coś takiego?! I kogo wybrał Valentine? Hę? Pisz szybko, nawet w tej chwili, ale pisz pisz pisz nexta!
    Tysja
    PS Proszę bardzo, masz nawrzeszczane. Kop jest?

    OdpowiedzUsuń
  6. No nareszcie ! :D
    Czemu taki krótki? Zapraszam do mnie jest już 15 roździał

    OdpowiedzUsuń
  7. Krótko :c Jace i Alec będą na pewno i jakiś ktosiek. Daj szybko nowy rozdział chce wiedzieć kto to :D Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótko, ale doceniam, że w ogóle wstawiłaś <3 Rozdział taki MEEEGAAAA, EXTRAAA, NIEZIEMSKI !!! Ciekawe kogo wybrał Valentine...
    Czekam z ogromną niecierpliwością na NEXTA !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego tak długo kazałaś nam czekać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Rozdział SUPER! Ciekawa jestem, kogo wybrał Valentine? Na pewno Jace'a... i kogo jeszcze?
    Myślę że gdyby Clary zobaczyła Aleca to zareagowałaby inaczej...
    Z niecierpliwością czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli nie będzie drugiej części najpóźniej jutro to obiecuje że zmówię się z innymi i cię rozszarpię ty wiesz jak się bałam że za chwilę wejdę i o każe się że zawieszasz błagam szybko dawaj next !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ps.rozdzialik boski i jeszcze raz SZYBKO NEXT

    OdpowiedzUsuń
  11. CHCEMY SZYBKO NEXTA I MUSI BYC ON DLUGI!!!!!!!!! *krzycze*

    OdpowiedzUsuń
  12. mam na cb nawrzszczec? oki ;) MASZ WSTAWIC ROZDZIAŁ, BO JAK NIE TO NAŚLĘ NA CB.... YETI! TYREFDCGWS XKHGDFYTUAJ DAWAJ ROZDZIAŁ!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do LBA!
    Więcej tutaj:
    http://obozksiezycowy.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. DLACZEGO TAKI KRÓTKI?! to nie fer, za karę msz BARDZO, BARDZO SZYBKO DODAĆ NEXTA !:)

    OdpowiedzUsuń