środa, 1 kwietnia 2015

Rozdział 23

***Jace***

   Po skończonym posiłku spojrzałem na Helen, uśmiechając się do niej zachęcająco.
   -Idziesz? Mógłbym pokazać ci dom. - Dziewczyna spojrzała na mnie, odwzajemniając uśmiech, dokończyła jedzenie i wstała, łapiąc mnie pod ramię.
   -Jasne - ruszyliśmy do drzwi, a ja czułem na sobie spojrzenia pozostałych. A szczególnie morderczy wzrok Isabelle.

***

   Gdy tylko zamknęły się za nami drzwi, Helen puściła mnie i z jękiem oparła się o ścianę.
   -Jakie to trudne!
   Zrobiłem zdziwioną minę.
   -Ale co?
   -Udawanie zakochanej w tobie - zrobiła zbolałą minę i oderwała się od ściany. - Nie mam pojęcia, jak oni z tobą wytrzymują.
   -Jakoś muszą.
   -Wiem, że muszą - przewróciła oczami, uśmiechając się. - Na kim próbujesz zrobić wrażenie? Na córce Valentine'a, tak? Jak jej... Clary?
   -Tak, to Clary - przytaknąłem. A potem spoważniałem. - Posłuchaj, gdy ona wyjdzie, pocałuję c...
   -Co? - syknęła, machając rękami. - Nie tak się umawialiśmy, Herondale! Miałam tylko robić za zakochaną!
Westchnąłem.
   -Helen, proszę... - nie skończyłem, bo drzwi się otworzyły i wyszła Clary, a ja niewiele myśląc przyciągnąłem do siebie przyjaciółkę i pocałowałem, nie zwracając uwagi na jej ciche protesty.
   Po chwili Helen objęła mnie za szyję i oddała pocałunek. Najwyraźniej postanowiła mi pomóc.
   Minęło kilka sekund, zanim usłyszałem Clary.
   -Ekhem - chrząknęła, a ja oderwałem się od blondynki i odwróciłem do Clary, która przyglądała nam się z chłodnym, krytycznym zainteresowaniem.
   -Ups... - zachichotała Helen, wtulając się we mnie.
   -Nie, że coś, ale ślinicie korytarz. Więc jeśli zamierzacie jeszcze to robić, proponuję pomieszczenie, w którym nie będę musiała tego oglądać - powiedziała z rozbawieniem, a w jej oczach czaił się dobrze ukryty, ledwo widoczny cień bólu.
   -Jasne, zrozumieliśmy - kiwnąłem głową, obejmując Helen w pasie. Clary zaśmiała się sarkastycznie i odeszła dumnym krokiem.
   Gdy tylko zniknęła za rogiem, Helen się ode mnie odsunęła.
   -Nieźle ci poszło - uniosłem rozbawiony jedną brew, a ona się zaśmiała.
   -Jestem dobrą aktorką - odparła, kręcąc głową. - Nie powiem, twoje pomysły to niezła zabawa. Ale żeby było jasne - ostatni raz ci w ten sposób pomagam, Herondale! - to powiedziawszy poszła w stronę swojego pokoju, a ja oparłem się o ścianę, parskając głośnym śmiechem.


Miśki, zawieszamy, straciłam wenę... PRIMA APRILIS!!! Mój wen ma się bardzo dobrze i was nie zostawimy. Jak ja was kocham, Misiaki <3 A że to wyszło krótko, next postaram dodać się jutro.
Wera ;*
PS. W następnym bal!!!

16 komentarzy:

  1. Jace zwariował, ale coś czuję, że mu się uda. Jeśli chodzi o rozdział to jest świetny. Jestem ciekawa co z tego wyniknie, czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  2. HA Jace to jest jednak cwany !XD Rozdział BOSKI <3333333 Czekam z niecierpliwością na NEXTA !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejjj ale taki krótki. Nieee : (

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę nexta!!!!! to jest NAJLEPSZY blog, jakiego czytałam ! Ty masz talent !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nie nie i jeszcze raz nie!!!!!! Clary ma pokazać że ona tu rządzi i nie będzie zazdrosna!!!!! Potem będzie nasze Clace ale jeszcze nie ... xD
    Rozdział genialny! Nie wiem czy doczekam do jutra.. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnyy. Rozdział. :D Jesteś moją ulubioną blogerką a ten blog także jest moim ulubionym. Yeah bal !!! Mam nadzieję ze dasz radę jutro wstawić. Czekamm :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uff Clary jest zazdrosna ! Clary jest zazdrosna ! �� Jace to ma łeb �� Jutro też będzie ?!? Yech Uch już myślałam że zawieszasz bloga :(
    A tu tak niespodzianka ❤
    ��Weronika��

    OdpowiedzUsuń
  8. NIe mogę się doczekać nexta. ZABIJE JACE jak może takie coś robić Clary. Życzę weny. TWOJA WIERNA FANKA <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jace jest kompletnym idiotą. Jeśli Clary się o tym dowie, pociacha go na kawałki.
    Czekam na więcej...
    Rozdział świetny, a Clary jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Supeer!!! <3 Dawaj nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  11. E tam-TAKI KRÓTKI I CUDOWNY ?!? To niedzie razem w PARZE ! Właśnie skoro mówimy o "parze" Bal ! To jedna z najwazniejszych kwesti �� Clarissa będzie tańczyć z potencjalnymi partnerami ? A może tylko z Jace'm ? Czy Jace przyjdzie z Helen ? Tyle pytań i Ja bym prosiła odpowieć pod postacią NEXTA plose ��

    OdpowiedzUsuń
  12. heeeej popieram pierwszego anonima nareszcie ktoś mnie rozumie uwielbiam twojego blog jak ktoś zna podobny do tego blog o da gdzie clary jest silna nie poddaje się długo uczuciom jace się stara ale w końcu jest nasze clace to dać znać plissss....
    Kocham daaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownyyyyyyy ale na tego nexta czekamy juz 6 dni :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Ale jak się okazuje, nawet w święta nie mam czasu :c Postaram się go dodać dziś, najpóźniej jutro. Okay?
      Wera ;*

      Usuń
  14. Nie ma sprawy! Poczekam! Z niecierpliwością ale poczekam! :*

    OdpowiedzUsuń