poniedziałek, 29 czerwca 2015

Rozdział 37

   Och, Clary - to właśnie chciałaby usłyszeć w tej chwili. Wszystko będzie dobrze. Ja ci wierzę.
   Nie, to są jakieś jaja. Nikt nie uwierzy jej, gdy po drugiej stronie muru stoi dobry, prawdomówny Alec. Nikt.
   Najbardziej bolała ją jednak reakcja Jace'a. Miał prawo się wściekać - sama by zareagowała podobnie, gdyby zobaczyła go w takiej sytuacji. Ale przecież... ona nigdy - NIGDY - nie zrobiłaby czegoś takiego. Zdrada? Nie, to nie w jej stylu.
   Gwałtownym ruchem otarła oczy wierzchem dłoni, wstając. Nie. Będzie. Płakać. Przez. Tego. Typka.
   Sądzisz, że ujdzie ci to na sucho? Oj, kochasiu, przeliczyłeś się, pomyślała nienawistnie i szybkim krokiem poszła do pokoju bruneta. Walnęła pięścią w drzwi, właściwie niepewna, co chce zrobić. 
   Gdy otworzył, zaatakowała go. Jej dłoń wylądowała na jego policzku, paznokciami drugiej rozorała drugą połowę jego twarzy. Zasłużył, pomyślała. 
   -Ty debilu!!! - wrzasnęła. - Jak mogłeś?! Wiesz co zrobiłeś?! - Chciała się znowu zamachnąć, ale chwycił ją za nadgarstki, unieruchamiając. 
   -Jak ty mnie nazwałaś? - warknął, niebezpiecznie zbliżając do niej twarz. 
   -Debil - wycedziła i wyrwała nadgarstki, odwracając się ma pięcie. 
   Jednak zanim zdążyła zrobić krok, poczuła mocne uderzenie w tył głowy. Osunęła się na podłogę, tracąc powoli przytomność. Zanim całkowicie zemdlała, usłyszała jego cichy, złowrogi głos.
   -Och, Clary. Nigdy nie będziesz ponad mną, złotko. 
   Po tych słowach jej głowa opadła bezwiednie na podłogę, a ona straciła kontakt z rzeczywistością. 

13 komentarzy:

  1. Twoja wena też poszła na wakacje???
    Niestety znam to uczucie ;-;-;
    Rozdział bardzo fajny, ale Alec mnie denerwuje!!!
    I to bardzo! !!!
    Zapraszam do mnie na nowy bezwenowy rozdział
    dont-be-scared-shadowhunters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jest na wakacjach. Po prostu tak mi jakoś wyszedł XD
      Wera ;*

      Usuń
  2. Rozdział krótki, ale za to jaki ZA***ISTY <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział ekstra. Szkoda tylko, że taki krótki. Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi rozdział się podoba. Czemu taki krótki. Czekam na nekst. ♥ Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłam bloga i serdecznie na niego zapraszam.
      http://anielski-swiat.blogspot.com

      Usuń
  5. Super rozdział! Jak będziesz miała chwilę to poczytaj mój blog: http://magiaprzeznaczenia.blogspot.com/ Plose!

    OdpowiedzUsuń
  6. No bez przesady xD znowu taki krótki? Ja tu w końcu umre jak nie będzie czegoś dłuższego xDDD Ale po za tym to bosski :3

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu wróciłam komentować, a tutaj taki rozdział. Przez Ciebie przestanę w ogóle lubić Alec'a (i tak go zbutnio nie lubię ;P) Chociaż szkoda, że taki krótki. Czekam na nexta
    Wreszcie-Z-Powrotem Tysia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział mi się bardzo podoba (nie wiem dlaczego wcześniej nie skomentowałam)!
    Uwielbiam twojego bloga dlatego nominuje cię do Liebstera!
    Więcej tutaj: http://nocnilowcy.blogspot.com/2015/06/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do LBA! Więcej to: http://uwazaj-o-czym-marzysz.blogspot.com/2015/06/lba.html

    OdpowiedzUsuń