sobota, 14 marca 2015

Rozdział 19

***Kilka dni później***

***Clary***


   -Naprawdę musisz jechać? - zapytałam chyba po raz setny, opierając się o framugę.
   -Słońce, wiesz że wolałbym zostać tu z tobą - odpowiedział mi, stawiając walizki w holu - Ale Clave mnie potrzebuje. A wiesz jacy oni są: nie chcą czekać - odpowiedział i zaśmiał się cicho. - Jocelyn jedzie ze mną. Myślę, że dasz radę przypilnować przez ten czas chłopców.
   -Jonathan jest starszy - zauważyłam, unosząc jedną brew i uśmiechając delikatnie.
   -Tak, ale on... Lubi Kandydatów. No, większość - skrzywił się. - A gdyby co, masz do pomocy Isabelle, służba też będzie pod ręką.
   -Panie Valentine, pora ruszać... - w korytarzu ukazała się służąca.
   -Tak, wiem. Możesz już iść - machnął na nią ręką, a gdy zniknęła, wyciągnął do mnie ręce. - No, chodź do mnie - szepnął. Gdy objęłam ojca w pasie, przytulając go, on przyciągnął moją głowę do swojej piersi. - Wiem, że dasz radę - wyszeptał.

***


   Wieczór. Mój ojciec wyjechał rano. Cóż, chłopcy na razie zachowują się normalnie. ZA NORMALNIE. Wydaje mi się, że coś knują.
   Byłam u siebie w pokoju. Rozciągałam się przed snem, myśląc nad swoim życiem. Do niedawna... było w miarę poukładane. A teraz wszystko wywraca się do góry nogami.
Siadłam na puszystym, czarnym dywanie i opadłam na niego, robiąc szpagat. Pochyliłam się, łapiąc dłonią za stopę i wyprostowałam, płynnym ruchem wyciągając ręce ku górze. Zamknęłam oczy i odchyliłam się jak najdalej do tyłu.
   I wtedy wpadł mój brat.
   Otworzyłam gwałtownie oczy prostując się, a na twarzy Jonathana pojawił się szeroki uśmiech. Wziął rozbieg i rzucił się na moje łóżko, podkładając sobie ręce pod głowę.
   -Hmm, nie zamierzasz zmienić pozycji? - spytał z przymkniętymi oczami.
   -Nie, a co? - rzuciłam przekornie. - Może mi jest tak wygodnie.
   -Chcesz, to tak siedź. Nie wiem tylko, czy potem będziesz z tego zadowolona.
   -Co masz na myśli? - zapytałam go, ale nim zdążył otworzyć usta drzwi otworzyły się z głośnym hukiem i pojawiła się w nich głowa Freda. Chłopak spojrzał na mnie i rozchylił usta, zatrzymując oczy na moich nogach.
   Ugh. Przez szpagat moja bordowa koszula nocna podwinęła się, odsłaniając dużą część nóg.
   -David, chodź tu natychmiast! - wrzasnął Fred, najwyraźniej otrząsając się z szoku. - Patrz co znalazłem! - powiedział uradowany do Davida, gdy ten tylko pojawił się w pokoju. Chłopak otworzył usta i rozszerzył oczy, gapiąc się na moje nogi.
   Ale znacznie krócej, niż Fred.
   -Zacny widok, milordzie - odpowiedział mu, po czym obaj zarechotali, znikając.

Przepraszam, że tak krótko. Ale wczoraj kompletnie nie miałam weny (scena Clary/Valentine była pisana w czwartek, więc jest chyba troszkę lepsza). Także... No cóż, sorki. Chyba nie mam nic więcej do powiedzenia i liczę, że wybaczycie ;-)
Wera

14 komentarzy:

  1. Świetny rozdział i to nic, że taki krótki. Ważne, że jest. ;-D
    Nie mogę już się doczekać kolejnego. ♥
    Pozdrawiam i weny oraz dawaj mi tu szybko NEXT!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ❤❤❤ Mi się podoba :D ❤❤❤ Czekam na next. ❤❤❤ ~Mrs.Herondale

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!!! ,,Zacny widok milirdzie'' Ha ha ha XD rozwaliło mnie to!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział. Życzę weny i mam nadzieję, że nowy rozdział pojawi się niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha uśmiałam się jak nie wiem <3 Rozdział niesamowity <3
    Czekam na NEXTA!

    OdpowiedzUsuń
  6. Booski . Od razu humor mi się poprawił <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie musiałam się śmiać jak wariatka, bo już się rodzina mnie bała. Rozdział mimo iż krótki sprawił wiele radości.
    Już czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać ci rację. Trochę krótki i końcówka trochę nijaka, ale to pewnie tylko raz i kolehjny znów będzie oszałamiający. Czekam z niecierpliwością.
    Tysja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Nominowałam Was do LBA ;D Więcej na: http://jestem-morgenstern.blogspot.com/2015/03/lba-i-to-potrojne.html?
      PS 2 Ciągle czekam
      Tysja

      Usuń
  9. Wybaczam ci to. Z niecierpliwością czekam na nexta. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award !! Wiecej info u mnie ;3 http://wszystkokiedysupada.blogspot.com/2015/03/liebster-blog-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog genialny!<3 Ale fajnie było by gdyby rozdziały ogólnie były dłuższe: p

    OdpowiedzUsuń