poniedziałek, 23 marca 2015

Wiem, nawaliłam =(

Hmm, jak widać w tytule.

Chciałam wam tylko powiedzieć, że nowy rozdział (21) pojawi się (niestety) najwcześniej w środę, może czwartek. Ale mam dużo nauki z biologii (Po co komu rodzaje tkanek, ja się pytam?!?!?!) Tak więc... Proszę, zaczekajcie, Miśki. Nie opuśćcie BKTN do  tego czasu. Piszę ten post, gdyby któreś z was zwątpiło.

Niedawno też pisałam przeprosinki. I teraz też to boli, tak samo jak wtedy. Ale... Muszę poprawić tą nieszczęsną dwójkę ze sprawdzianu.

Kocham was, Misiaczki. Pamiętajcie o tym <3
Wera ;*


A na osłodzenie humorków - piosenka Clarity (hahahah, czaicie??? XD ). Śpiewa oczywiście mój kochany Sam Tsui, a w tle leci Clace <3 <3 <3 Łapajcie ;-)

3 komentarze:

  1. Spoko poczekamy zawsze warto czekać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam rozszerzona biologie i higienę to jest dopiero masakra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiemy ;) Też ostatnio miałam nawał pracy. Ucz się, a zaraz potem pisz.
    Tysja

    OdpowiedzUsuń